הסכנה בטיפול בבית: "אם היינו מאחרים בחצי יום, לא היה במה לטפל"

אסתי פלד No Comments on הסכנה בטיפול בבית: "אם היינו מאחרים בחצי יום, לא היה במה לטפל"

יעקב ישראל בעלה של בת שבע הנמצאת בחודש מתקדם להריונה במצב קשה מאוד לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, מספר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" על ההידרדרות המהירה במצבה למרות הטיפול במחולל חמצן ומתריע מפני חוסר פיקוח רפואי צמוד בטיפול בית

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יעקב ישראל אבעלה של בת שבע, שנמצאת בחודש מתקדם להריונה ונמצאת במצב קשה אך יציב לאחר שחלתה בנגיף הקורונה וכרגע מאושפזת במצב קשה, התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" וסיפר על מצבה של אשתו, "קיבלנו טלפון בבוקר של שבת ואשתי בכתה בטלפון, הרופא אמר לנו שאשתי במצב קריטי ואין לה יכולת לחתום על הרדמה, קרענו את השמיים בתפילות השמיים נפלו לנו על הראש. אבל מצבה כרגע מוגדר קשה מאוד ולא יציב".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת בת שבע בת שמחה בתוך כל שאר חולי ישראל.

יעקב סיפר כי הכל "התחיל לפני שבועיים היא התחילה להרגיש לא טוב, ואני באותו ערב גם התחיל לעלות לי החום והרגשתי יותר רע ממנה והיא טיפלה בי. אחרי יום וחצי זה החל לעבור לי. אצלה הלך תהליך הפוך של שיעולים קשים ובעיות בריאות, היא אישה בריאה ללא מחלות רקע, היא גם לא היה לה דלקת ריאות שהייתה ילדה קטנה היא אישה חזקה מאוד ובריאה" סיפר בעלה.

המצב החל להידרדר מספר יעקב כשאר אצלה התחיל להתפתח נשימות מהירות מאוד, "לכן הזמנו טיפול נמרץ, והם אמרו לנו שאם היינו מגיעים עוד חצי יום כבר לא היה במה לטפל".

יעקב ממשיך ומבהיר לטובת הציבור שמעדיף טיפולי בית, "אני רוצה להבהיר כי הייתי לוקח אותה לבית החולים אפי' לפני ובגלל ההפחדות על שבבתי החולים שנכנסים בגלל קורונה לא יוצאים. לקחנו מחולל חמצן אבל חייבים שיהיה רופא צמוד שמגיע הביתה כל יום ובודק את מצב החולים, אסור להישאר בבית ללא השגחה רפואית".

עוד סיפר יעקב כי "כשדיברנו עם ארגון מסוים שנותן מענה רפואי המליצו לנו על 3 סוגי אנטיביוטיקה רק דרך הטלפון שהם שמעו על המקרה, כאשר בדקנו את זה מול רופאה היא אמרה שזה סכנת נפשות במהלך היריון לקחת סוגי תרופות כאלו".



0 תגובות